adds

Ένα πουλάκι μας είπε...

Ένα πουλάκι μας είπε.......

Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

Κουκουμάφκες και στην εκκλησία μαζί...

  Των Φώτων σήμερα, και όπως όλος ο κόσμος πάει στην εκκλησία για να ακούσει την 3ωρη θεία λειτουργία και να λάβει το αγιασμένο νερό, έτσι και εμείς οι κουκουμάφκες, μην χάσουμε!, πήγαμε μαζί!
  Ωστόσο, εμείς και αυτό στραβά το κάναμε, καθώς ενώ κανονίσαμε εγώ και ο Boufos να συναντηθούμε στις 9 για να πάμε στην εκκλησία, εγώ φτάνω 9.20, αυτός στις 9.45. Η moviebuff (τώρα όπου να' ναι έρχεται το καινούριο σου όνομα!) με την υπόλοιπη οικογένεια της ήρθε κατά τις 9.30(νομίζω) και με κοίταγε με ένα νυσταγμένο ύφος και μου ψιθύρισε ένα "Γεια σου μιτς". Εγώ εκείνη τη στιγμή κατάλαβα ότι κοιμόταν όρθια γιατί την ξέρω χρόνια και πηγαίνουμε στο ίδιο σχολείο! Λοιπόν, μετά από κανένα 10λεπτο-15λεπτο έρχεται και ο Boufos! Μετά έρχεται και η moviebuff προς το μέρος μας γιατί φαίνεται πως βαριόταν με τους γονείς της και μίλαγε με τον Boufo, τώρα τι λέγανε? θα σας γελάσω... μάλλον κουτσομπόλευαν τις γριές που είχαν φτιαγμένο το μαλλί (τι μαλλί δηλαδή?, μαλλί κυράτσας ήταν!)
  Τέλος πάντων, αφού τελείωσε η τελετή ήρθε η ώρα για τα αντίδωρα! Δυο ουρές 500 μέτρα (δεξιά-αριστερά)! Που να πάμε? Μετά, πως μου κόβει εμένα και λέω να καθίσουμε στις καρέκλες και να περιμένουμε, μπας και φύγει λίγος κόσμος (εκτός από αυτό, με πόναγαν και τα πόδια μου από την ορθοστασία και δεν μπορούσα άλλο!) Καθόμαστε καλά καλά(εγώ με μια ανακούφιση από μέσα μου γιατί με είχαν αφήσει λιγάκι τα πόδια μου) και λέει η moviebuff σε κάποια στιγμή ότι πρέπει να πληρώσεις για να καθίσεις! Μόλις το ακούμε σκάμε στα γέλια μέσα στην εκκλησία, ευτυχώς, όμως, που δεν μας άκουσε κανένας! Λοιπόν, αφού καθίσαμε κάμποσο βλέπουμε τις ουρές και τι να δούμε? Ήταν όσο ήταν πριν! Και άρχισαν να μου λένε οι άλλοι, "Γιατί καθίσαμε; Αν δεν καθόμασταν και περιμέναμε στην ουρά θα είχαμε τελειώσει τώρα!" Πήγαμε εμείς ως έξυπνοι να πάμε από το κέντρο, που ήταν και ο πιο σύντομος δρόμος μέχρι τα αντίδωρα, αλλά δεν πέτυχε γιατί ήταν ένας άντρας εκεί που μας είπε να πάμε από τα πλάγια. Μετά πήγαμε από τα αριστερά, και μετά από κανένα 2λεπτο (ευτυχώς) πήραμε τα αντίδωρα, πήραμε και το αγιασμένο νερό και οδεύσαμε προς τα σπίτια μας...

Δεν μπορεί! Και σε εσάς θα σας συνέβη κάτι αστείο σήμερα ή οποιαδήποτε άλλη χρονιά!
Μοιραστείτε το μας στα σχόλια! :)

Tartakis

1 σχόλιο:

  1. Ναι μία χρονιά μετά από κοινωνία (πράγμα το οποίο είχα ξέχασει τι ήταν μιας και είχα 5 χρόνια να κοινωνήσω) πήγαμε με τα αντίδωρα στο σπίτι του παππού μου όλα τα ξαδέρφια...Και μας λλέει ο παππούς με το ύφος (οι νέοι δεν τιμούν τις παραδώσεις) μου λεει μιας και εγώ δεν ήμουν τις οικογένειας αλλά του αδερφού του.Με ρωτάει λοιπόν για να με ταπεινώσει πλήρως
    -Σταύρο ήπιες γάλα το πρωί;
    -Ναι!του λέω εγώ.
    Με ύφος κοροιδευτικό
    -Και ρε μαλάκα πήγες να κοινωνήσεις.(κλασικός παππούς)
    Ο σκοπός μου βέβαια ήταν να του σπάσω τα νεύρα και ποιος τρόπος είναι καλύτερος από το να του θυμίσω και να του αποδείξω ότι υπάρχουν άνθρωποι που δεν πιστεύουν στη θρησκεία και στον γαπητό Θεούλη.
    Του λεω λοιπόν.
    -Ναι γιατί θα με σφάξουν τώρα που ήπια γάλα;;;
    -Αυτά δεν είναι χριστιανικά πράγματα.Πόσο καιρό είχες να κοινωνήσεις;;;
    -5 χρόνια. Του λεω.
    Και τώρα που το έκανες δεν πιάνεται γιατί δεν το έκανες σωστά..!!!
    -Ε τότε ούτε πριν 5 χρόνια πιάνεται γιατί την προηγούμενη μέρα είχα φάει πίτσα...!!!
    ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ...νίκη υπέρ μου...!!!...ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή