adds

Ένα πουλάκι μας είπε...

Ένα πουλάκι μας είπε.......

Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Don't read this!

Τώρα θέλετε να το διαβάσετε ακόμα πιο πολύ?.....η γνώση του απαγορευμένου εγείρει τις αισθήσεις και ο κίνδυνος για τυχόν συνέπειες σας καλεί στην παράβαση της παραπάνω εντολής?....Θέλετε να δείτε τη συνέχεια?...Νιώθετε το μυστήριο να σας καλεί στα άδυτα του?
Ε, λοιπόν εμένα όχι...Και όμως οι απανταχού ψυχολόγοι υποστηρίζουν πως η απαγόρευση λειτουργεί με έναν εντελώς αντίστροφο τρόπο στη ψυχολογία του ανθρώπου...σαν να τον προκαλεί να παραβεί κάποιον νόμο, να περάσει κάποιου είδους όριο, να σπάσει κάποιο κατεστημένο.....
Σε αυτό το σημείο ένιωσα εντελώς ανώμαλος...πως μπορεί μια τόσο κλισέ φράση να ξεσηκώνει έναν άνθρωπο του σήμερα που δεν αποτελεί χαρακτήρα κακογραμμένου άρλεκιν? Μου φαίνεται λογικό πως κάτι μέσα στον κάποτε μεταμοντερνισμό του να καταντά πεπαλαιωμένο και συνηθισμένο....
Δηλαδή ή είμαι απερίγραπτα συμβατικός ώστε να υπακούω στις απαγορεύσεις που μου τίθενται, ή αρκετά προχωρημένος ώστε να περιμένω το ασήμαντο περιεχόμενο των μέσων με έναν τέτοιο τίτλο και να προτιμώ να ασχοληθώ με κάτι άλλο πιο πρόσφορο...
Μπορείτε να με βοηθήσετε λίγο στο να αποφασίσω?

Boufos

3 σχόλια:

  1. Εγώ προσωπικά πάντα το κοιτάζω γιατί με τραβάει... Ίσως ειναιη έμφυτη περιέργια του ανθρώπου για το άγνωστο... Πάντως είτε απο περιέργια είτε επειδή θέλς να παω κόντρα... ΤΟ ΚΟΙΤΑΖΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ehmmmmm actually η απαγόρευση σε πολλούς λειτουργεί αντίστροφα ως αντίδραση...(αν και αυτό γίνεται στις μικρότερες ηλικίες και τα παιδιά κάνουν ακριβώς τα αντίθετα από αυτά που τους ζητούνται επειδή θέλουν να "ανεξαρτητοποιηθούν") αλλά προσωπικά δεν με ενδιαφέρει αν μου απαγορεύουν κάτι απο τι στιγμή που ήδη έχω αποφασίσει ότι θα το κάνω όπως με το άρθρο..ήθελα να το διαβάσω και θα το έκανα και αφού είδα το Don't read this.Αλλά λογικά ,γιατί και εγώ έχω παραπέσει στο παράπτωμα του να κάνω κάτι μετά από απαγόρευση, είναι η ανθρώπινη περιέργεια... οποία δυστυχώς έκαψε το στόμα μου αφού δοκίμασα το αντίθετο στη φράση "Μη φας αυτή τη μικρή κόκκινη π[ιπεριά σταύρο θα καείς"..!!!...Βοήθησα καθόλου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή