adds

Ένα πουλάκι μας είπε...

Ένα πουλάκι μας είπε.......

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

H ταινία της εβδομάδας

Hello αγαπητά koukoumafkakia! Τρίτη (και φαρμακερή? :P) αρχίζω και εγώ στο blog μας την δική μου στήλη η οποία αφορά στον κινηματογράφο. Εγώ λοιπόν αγαπητοί αναγνώστες ως οπαδός της 7ης τέχνης που είμαι θα βλέπω (όπως πάντα) ταινίες και θα αναρτώ σε αυτό το blog τις "κριτικές" μου. Εσείς λοιπόν, κάθε εβδομάδα μπορείτε να έρχεστε εδώ και να τις διαβάζετε, είτε για να πάρετε μια ιδέα για το ποια ταινία θα μπορούσατε να δείτε, είτε από απλή περιέργεια :P

Πριν λοιπόν αναφερθώ στην ταινία της εβδομάδας θα ήθελα να τονίσω ότι σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ τον εαυτό μου αυθεντία σε ότι έχει να κάνει με τον κινηματογράφο. Εδώ δεν πρόκειται να βρείτε την άποψη κάποιου "ειδικού". Η αξιολόγηση μου βασίζεται στο κατά πόσο διασκέδασα και τι αποκόμισα βλέποντας την κάθε ταινία. Αφού διευκρίνισα αυτό, συνεχίζω με την ταινία.

Αυτή την εβδομάδα λοιπόν, είδα το Match Point του σκηνοθέτη και συγγραφέα Woody Allen







To cast της ταινίας:
Jonathan Rhys-Meyers—Chris
Scarlett Johansson—Nola
Matthew Goode—tom
Emily Mortimer—Chloe
Alec Hewwit - Brian Cox
Eleanor Hewwit - Penelope Wilton
Mr Townsend - Alexander Armstrong
Henry - Rupert Penry-Jones

H πλοκή της ταινίας:
Πρόκειται για την ιστορία του Chris, ενός πρώην τενίστα ο οποίος ερωτεύεται την εντυπωσιακή Nola. Τα πράγματα γίνονται περίπλοκα αφού η Nola είναι η αρραβωνιαστικιά του καλύτερού του φίλου Tom. Kαι ύστερα υπάρχει και η μέλλουσα σύζυγος του και αδελφή του Tom, Chloe. To Match Point είναι μια ταινία για την φιλοδοξία, την σαγήνη του πλούτου, την αγάπη και τον πόθο. Αλλά, το πιο σημαντικό είναι ότι η ιστορία αποκαλύπτει τον τεράστιο ρόλο που διαδραματίζει η τύχη στα γεγονότα, διαψεύδοντας την βολική παρανόηση ότι το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μας βρίσκεται υπό τον έλεγχο μας.

O “βαθμός” μου
4,5 /5

Τέλος θα βάλω εδώ ένα link με το trailer της ταινίας για όποιον ενδιαφέρεται.
http://www.youtube.com/watch?v=S0qvoWaMQiU&feature=related

Μέχρι την επόμενη φορά σας εύχομαι να περνάτε καλά. Αφήστε μας τα σχόλια και τις κριτικές σας, θα το εκτιμούσαμε πολύ
--ΜοvieBuff--

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου