adds

Ένα πουλάκι μας είπε...

Ένα πουλάκι μας είπε.......

Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Συνέντευξη από μια...σταρ!

Αίμα, δάκρυα και ιδρώτας πότισαν την νίκη της Σοφίας Ταφίλη (γνωστή στους διαδικτυακούς και μη θαυμαστές και φίλους της ως Σωσώ) και με το κλείσιμο μιας πόρτας που έμενε για να συμπληρωθεί το ρεφρέν του γνωστού άσματος, το οποίο και σήμανε την λήξη του διαγωνισμού, δόθηκε η ευκαιρία σε εμένα και την εν λόγω καλλιτέχνη να ανταλλάξουμε κάποιες σαστισμένες αμήχανες κουβέντες...
Boufos: Σοφία, (βλέποντας το επιθετικό βλέμμα του συνομιλητή μου αμέσως αναδιατύπωσα) Σωσώ, είναι μεγάλη μας τιμή που δέχτηκες να δώσεις την πρώτη σου συνέντευξη σε εμένα και στο blog που εκπροσωπώ απόψε...
Σωσώ:( με φανερά πιο γλυκιά έκφραση): Η τιμή είναι δική μου, παιδιά, σας ευχαριστώ πολύ...
Μετά από αρκετές διαφωνίες περί του μεγέθους της τιμής που αναλογούσε στον καθένα η συνέντευξη συνεχίστηκε.
Boufos: Σοφ... (γκουχ)...Σωσώ, ποια είναι τα συναισθήματά σου δέκα λεπτά μετά την νίκη σου επί των συνυποψηφίων σου στον διαγωνισμό?
Σωσώ: Η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα ότι το όνομα στο φάκελο του νικητή ήταν το δικό μου...Δεν πίστευα καν πως ήμουν στα φαβορί...(είπε κουνώντας νευρικά τα χέρια της, προφανώς λόγω του ενθουσιασμού της)
Boufos: (κάνοντας ένα ειρωνικό σχόλιο για την έλλειψη πιθανοτήτων της Σωσώς για την κατάκτηση της πρωτιάς, σχόλιο που δυστυχώς δεν κράτησα στα πρακτικά και τη μνήμη μου γιατί πρέπει να ήταν πολύ εύστοχο, συνέχισα) Δηλαδή ποιες ήταν οι σκέψεις σου για τον διαγωνισμό, πριν τη διεξαγωγή του, αν όχι η νίκη?
Σωσώ: Πάνω απ' όλα σκόπευα να περάσω καλά, πράγμα το οποίο και έγινε, και να δω τους φίλους μου  και να γελάσουμε, χωρίς να κατακρίνουμε και να "σνομπάρουμε" τους άλλους και τους εαυτούς μας...(απάντησε με μια δόση ευθυμίας και ανακούφισης στη φωνή της)
Boufos: Ποια θα μπορούσες να χαρακτηρίσεις λοιπόν ως καλύτερη στιγμή της βραδιάς?
Σωσώ: (Διαλέγοντας προσεκτικά τα λόγια της) Φυσικά το πεντάλεπτο που αναλογούσε στην ερμηνεία μου, αλλά και το "τζίνι" που χορογράφησαν οι παρουσιαστές, οι οποίοι ήταν καταπληκτικοί!
Boufos: (Χαρούμενος που τα κόκκινα μάγουλά μου δεν φαίνονταν στο άραχλο σκοτάδι προχώρησα στην επόμενη ερώτηση) Είναι η πρώτη σου προσπάθεια στο χώρο του τραγουδιού ή ασχολείσαι με αυτό στον ελεύθερό σου χρόνο?
Ένα χαμόγελο άστραψε μέσα στην καταχνιά απέναντί μας και τρία πρόσωπα ξεπρόβαλαν που κοίταζαν με λαχτάρα τη Σωσώ...
Εκείνη ισιώνοντας τους ώμους της καθάρισε το λαιμό της με μια νευρική κρίση βήχα και συνέχισε...
Σωσώ: Είναι μεν η πρώτη μου live εμφάνιση αλλά με τα παιδιά έχουμε φτιάξει ένα rock/metal band και παίζω εκεί αρμόνιο και τραγουδάω...
Φυσικά αγαπητές μου κουκουμάφκες δεν εξεπλάγην από την απάντηση γιατί ήμουν ήδη μεγάλος θαυμαστής των "Forget it" και μάλιστα εκεί ακριβώς ήθελα να καταλήξω με την ερώτησή μου... 
Ερωτώμενη λοιπόν για περαιτέρω λεπτομέρειες σχετικά με το συγκρότημα η Σωσώ γενναιόδωρα μου αποκάλυψε πληροφορίες σχετικά με τα νέα τους τραγούδια, με πιο γνωστό το Road of Memories  το οποίο σας συστήνω να ακούσετε ανεπιφύλακτα,τις αρμοδιότητες όλων των μελών ( συγκεκριμένα Σταύρος Τάγιος, Βασίλης Σιναπόγλου και Θοδωρής Γούλας) της μπάντας αλλά και πληροφορίες τους για τις επερχόμενες live εμφανίσεις τους το Σάββατο (06.02.11) στη Χοροεσπερίδα του Μουσικού Πειραματικού Σχολείου και στο, γνωστό σε όλους μας, Oz (25.03.11)!
Boufos: Είναι όνειρό σου λοιπόν να ακολουθήσεις τον δύσκολο και δύσβατο καλλιτεχνικό δρόμο αξιοποιώντας το ταλέντο σου?
Σωσώ: Όνειρα...(κάνοντας μια διόλου μικρή παύση για να τονίσει την αοριστία του όρου)...
Δεν έχω ονειρευτεί ακόμη το μέλλον μου κι ας ξέρω πως ο χρόνος με πιέζει...Παρ' όλα αυτά για να απαντήσω στην ερώτησή σου μου αρέσει το τραγούδι και η μουσική, ίσως αν μου δοθεί η ευκαιρία στο μέλλον να ασχοληθώ με αυτό...Πρέπει όμως πρώτα να ξεπεράσω το άγχος που νιώθω πάνω στη σκηνή....(συμπλήρωσε χειρονομώντας με νόημα για να μου υπενθυμίσει τον τον πανικό της πριν κληθεί στη σκηνή να διαγωνιστεί)
Boufos: Ποιοί είναι οι στόχοι του συγκροτήματος για το μέλλον?
Σωσώ: Θα μείνουμε μαζί μέχρι να φύγουμε να σπουδάσουμε, (δήλωσε με σιγουριά) και φυσικά ελπίζω να μη χωριστούμε ούτε καν τότε...
Boufos: Θέλετε λοιπόν να συνεχίσετε μαζί και να πετύχετε να ζήσετε την rock star φαντασίωση κάθε εφήβου!?
Σωσώ:(Γέλια), Δεν ξέρω αν θα καταφέρουμε να φτάσουμε τόσο ψηλά, το μόνο που μας ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή είναι το τραγούδι και η παρέα...
Βoufos: Αν είχες την ευκαιρία να είσαι μέλος ενός οποιουδήποτε άλλου συγκροτήματος, ποιο θα ήταν αυτό?
Σωσώ: Κανένα άλλο συγκρότημα....Forget it και πάλι Forget it! ( δήλωσε κατηγορηματικά, σχεδόν επιθετικά κοιτώντας κατάματα τις συγκινημένες φάτσες των τριών συνεργατών της που δεν φάνηκαν να νοιάζονται για το ιδιωτικό ποιόν της συνέντευξης....)
Boufos: Ποιές είναι οι ασχολίες σου, πέρα από τις πρόβες του συγκροτήματος, στον, συμπεριλαμβανομένου της ηλικίας σου, πολύτιμο ελεύθερο χρόνο σου?
Σωσώ: Είμαι γενικά άνθρωπος που δεν του αρέσει να κάθεται, και έτσι όταν τελειώνω κάτι καταπιάνομαι με κάτι άλλο...οπότε κάνω μαθήματα πιάνου και υποκριτικής και προσπαθώ να ξεμπερδέψω με τις γλώσσες και τα φροντιστήρια για να αρχίσω κιθάρα, φωνητική και ποιος ξέρει τι άλλο θα σκεφτώ να κάνω (είπε με μια πολύ ενθουσιώδη, αόριστη φωνή)
Boufos: Ποιες είναι οι σχέσεις σου με την οικογένειά σου ως έφηβη?
Σωσώ: Ο μόνος τσακωμός που γίνεται στο σπίτι είναι για το αν θα μπω εγώ ή η αδερφή μου πρώτη στο facebook...
Όταν η συζήτηση κύλισε στα ενδότερα της προσωπικής της ζωής η Σωσώ υπήρξε ανένδοτη...
"Δεν μιλώ για τα προσωπικά μου", επέμεινε,παρά τα διακριτικές και αξιοπρεπείς προσπάθειες μου να την πείσω, τύπου " Πες μου σε παρακαλώ, θα σου δώσω ότι θες....Κλαψ,Λυγμ"
Έτσι περάσαμε το κομμάτι της λήξης αυτής της συνέντευξης....
Boufos: Κλείνοντας θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για τη διάθεση και την προθυμία που έδειξες όσον αφορά τη συνέντευξη αυτή και σου εύχομαι τα καλύτερα για το συγκρότημα και προσωπικά για εσένα...
Σωσώ: Σε ευχαριστώ πολύ, εύχομαι να σου πάνε όλα καλά και καλή συνέχεια με τις koukoumafkes τις οποίες σημειωτέον διαβάζω ΠΑΝΤΑ...

Η κατάλληλη ατάκα για κλείσιμο σκέφτηκα....δίπλωσα τις σημειώσεις μου και βημάτισα προς το  βάθος του δρόμου ανυπομονώντας να τη μοιραστώ μαζί σας....
Μέχρι τη επόμενη φορά,

Boufos

5 σχόλια:

  1. afou den exete parei sinenteuxi apo ton Kurio Mige den exete parei apo kanenan diasimo ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παιδια ευχαριστω για τη συνεντευ3η κ για το βραβειο να στε παντα καλα κ να γραφετε πολλα αρθρα i love you
    Σωσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και σημερα επιβεβαιωθηκε η πρωτια της!!!johnny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. euxaristoume poly tis koukoumafkes.......gia autin tin synenteu3i apo tin lead singer mas swsw....kai tous euxaristoume episis gia ton erxomo tous sto live pou kaname xthes to vrady.....euxarisoume therma.... drummer Forget It....:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ωραία συνέντευξη και για το μέλλον πολλές επιτυχίες στους forget it. επίσης το road of memories είναι πολύ ωραίο, άντε και εις ανώτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή